luni, 7 ianuarie 2013

MAMA , FIINTA CEA MAI DRAGA



-    compunere -




Cand se apropie ziua de 8 Martie , ma gandesc la mama .
 Mama este fiinta cea mai draga penttru ca mi-a dat viata , m-a leganat si hranit pana am crescut mare .
 Este frumoasa , nu prea inalta cu ochi caprui , cu par de culoarea castanelor coapte , cu un zambet jucaus pe buze care dispare atunci cand necazurile o coplesesc .
 Sufletul mamei este bun ca o paine calda . Rar se intampla sa nu-mi indeplineasca o dorinta , cu toate ca suntem trei frati . Nu-mi aduc aminte sa ma fi batut vreodata . Este foarte priceputa la pregatirea conservelor .
 Mama este cea care m-a dus prima data la scoala si tot mama m-a ingrijit cand am fost bolnav .
 Mamei ii datorez respect si recunostinta . Sfaturile ei ma vor insoti toata viata . Invatand bine la scoala ca sa pot ajunge un om de nadejde , asa inteleg      sa-mi arat dragostea fata de mama . 



Un comentariu:

Trimiteți un comentariu