luni, 7 ianuarie 2013

CARTEA MEA PREFERATA




-    compunere -



Dintre cartile citite de mine , mi-au placut foarte mult : “ Povesti ” de Ion Creanga , “ Fram , ursul polar ” de Cezar Petrescu , “ Povestiri ” de Fratii Grimm , “Basme” de Petre Ispirescu , insa cartea mea preferata este “ Poezii ” de Mihai Eminescu .
 Imi place aceasta carte , deoarece din ea am invatat expresii frumoase care mi-au imbogatit vocabularul si mi-au incantat sufletul .
 Prefer aceasta carte pentru ca in ea am aflat cele mai frumoase poezii inspirate de natura , istorie si personaje de basm .
 Imi plac versurile din “ Ce te legeni … ” , “ Revedere” , “ Scrisoarea a III-a ” , “ Calin ( file de poveste ) ” , “ Luceafrul ” .
 Tin la cartea lui Mihai Eminescu , ca la cel mai bun prieten al meu si o pastrez la loc de cinste in biblioteca .

2 comentarii:

Unknown spunea...

Scurta dar buna

Unknown spunea...

Compunerea este foarte frumoasa dar cam scurta.

Trimiteți un comentariu