vineri, 10 august 2012

Jucăria preferată a unui băiat

Cel mai frumos cadou pe care l-am primit până acum este un elicopter cu telecomandă. Este mic,cântăreşte foarte puţin, dar este agil şi poate fi controlat foarte uşor cu ajutorul telecomenzii. Din aceste motive poate fi folosit în spaţii închise, cum ar fi interiorul apartamentului în care locuiesc eu. 

Dacă la început mi-a fost greu să-l controlez şi părea imposibil să nu-l lovesc de pereţi, acum am devenit un adevărat expert în a-l mânui. Chiar dacă am mai avut jucării cu telecomandă, acest aparat de zbor m-a cucerit în totalitate. De dimineaţa până seara, atunci când timpul îmi permite, eu şi elicopterul meu facem adevărate raiduri prin apartament. Am imaginat şi o serie de activităţi din ce în ce mai grele cu această jucărie, cum ar fi: aterizarea la punct fix, ridicare unor obiecte uşoare şi deplasare lor pe distanţe scurte sau chiar zborul în condiţii deosebite - în plin vânt produs de ventilatorul din cameră. În weekendul viitor mi-am propus să-l scot afară, să văd cât de sus poate zbura. O altă curiozitate pe care o am legată de acest elicopter este dacă reuşesc să-l controlez pe ploaie.

Este de prisos să spun că a devenit jucăria mea preferată. Aproape că nu mai am ochi pentru celelalte jucării pe care le deţin. Prietenii mei cei mai buni, Vasile şi Ion l-au văzut şi l-au apreciat. I-am convins şi pe ei să-şi cumpere. Atunci când o vor face, vom ieşi afară şi vom înălţa la cer aparatele. Am şi ales cum se va numi numele grupului nostru de elicoptere: "Escadrila neînfricată".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu