joi, 9 august 2012

Cartea


Cartea

Carte dragă, carte dragă,
Te-am citit o vară-ntreagă.
Şi o să te mai citesc,
Fiindcă eu mult te iubesc.

Tu eşti plină de comori,
Necuprinsă în valori,
Eşti un tezaur măreţ,
Eşti darul cel mai de preţ.

De la tine-am învăţat
Să fiu bun, cinstit, curat,
Să iubesc pe orişicine,
Să fac tuturor doar bine.

Toţi acei ce te citesc,
În cunoştinţă ei cresc.
Sunt deştepţi şi înţelepţi,
Sunt buni , oneşti şi corecţi.

Cartea mea cadou  frumos
Prietenul meu credincios
Eu voi rămâne mereu
Un bun cititor al tau.

                                                                                    Gădălean Emanuel
                                                                                    Clasa a III-a D


















Prietena mea dragă

Carte , prietena mea dragă,
Te-am citit o vară-ntreagă.
Eu din tine-am învăţat
Şi cu drag te-am ascultat.

Eu foarte mult te iubesc
Fiindcă-mi place să citesc.
Tu-mi spui basme şi poveşti
Şi mereu mă-nveseleşti.

Când din tine eu citesc
Tot mereu eu iţi zâmbesc
De aceea te iubesc
Şi cu drag te preţuiesc.

Rebreanu Iulia Maria
Clasa a III-a D


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu