sâmbătă, 11 august 2012

Jucaria mea

Jucăria mă priveşte de pe etajeră, dintre cărţi. E tristă. De ceva vreme nu m-am jucat cu ea. Am primit-o acum trei ani din partea părinţilor mei. Deşi mi-a plăcut foarte mult şi m-am jucat de multe ori cu ea, acum nu mai am timp de ea. Atunci când am primit jucăria eram mic, iar principala mea preocupare era să mă joc. De când sunt elev, principala mea preocupare este şcoala. Trebuie să învăţ, să citesc şi să scriu. Activităţile şcolare îmi ocupă mare parte din timp. În timpul liber prefer să citesc o carte sau să practic un sport.

Cred a venit timpul să ofer jucăria unui copil mai mic care să se bucure de ea. Ştiu că va fi tristă, deoarece s-a obişnuit cu mine, dar cred că-i va fi mai bine cu cineva care are timp să se joace cu ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu