miercuri, 7 septembrie 2016

Prima zi de scoală

A venit toamna cu frumusetea si bucuriile ei ,prilejuite de transformarile suferite de natura in acest frumos anotimp, dar si de inceperea cursurilor in scoli.
    Inceperea scolii imi da emotii in fiecare an, dar imi amintesc cu nostalgie emotiile traite de mine in prima zi de scoala., cand am inceput clasa I.  In acea zi ma simteam ca o frunza desprinsa de pe ram, ca o randunica ce-si ia zborul .  M-am departat cu greu de mana calda si ocrotitoare a mamei si am intrat intr-o alta lume, intr-o alta poveste cu alte personaje, in care zana era invatatoarea. Imi stapaneam emotiile si imi ascundeam ochii umezi. Nu voiam sa plang pentru ca acum eram om mare. Glasul zanei, soaptele piticilor din jurul meu ,care priveau uimiti unul spre altul mi-au ramas si acum prezente in minte.
    Nu voi uita niciodata emotiile si bucuria traite de mine in prima zi de scoala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu